Bhg. Promosi Dan Pemasaran

 

Objektif Bahagian.

Menjana pendapatan dengan penjualan waktu siaran dan produk Radio dan TV mengikut Petunjuk Prestasi Utama (KPI) yang ditetapkan dan menjalankan aktiviti promosi bagi mengekal dan meningkatkan jumlah audiens RTM serta menyampaikan mesej kerajaan.

 

Seksyen Pemasaran

Objektif

Menjana hasil penjualan waktu siaran, produk dan perkhidmatan TV dan Radio serta menjalinkan hubungan mesra dengan pengiklan, penaja dan pelabur.

 

Seksyen Promosi Dan Kreatif

Objektif

Menjalankan aktiviti promosi imej, program dan kempen - kempen awam di udara dan on the ground


Cetak   Emel

Radio Televisyen Malaysia
Angkasapuri Kota Media
50614 Kuala Lumpur

aduan [at] rtm.gov.my
Tel: 03 - 2282 5333
Faks: 03 - 2284 7591

apps
googleplay bm
huawei bm

  • Kemaskini Terakhir : 01 Disember 2023.

Jumlah Pengunjung : 46239858

Peralatan Web