Saiz Teks

A- A A+

Pilihan Warna

A A

settings

A- A A+
A A

Hebahan Pusat Sumber : #suamiisteri

Dikemaskini pada .

 

Membaca Menyuluh Minda  - Hebahan Buku Baharu

Buku untuk rujukan dan pinjaman seperti berikut:

    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Judul : #suamiisteri
Pengarang : Hanny Esandra, Ana Sofiya, Bikash Nur Idris, Shazie Kamaruzaman, Rehal
Tahun Terbitan : 2016
No. Panggilan : M Fic HAS 2016

Sinopsis:
#RiezmanSafieya – Hanny Esandra
Isteri Sejuta Rasa
“Sayang, abang nak dapatkan Fieya pun cukup susah dulu. Takkanlah abang senang-senang nak menduakan Fieya? Sia-sia ajelah usaha abang untuk ambik hati Fieya dulu. Sia-sia jugaklah abang tunggu Fieya untuk terima abang sebagai suami. Ini permata dan nyawa abang.” 
#ZarielLiana – Ana Sofiya
Diktator Itu Kamu
“Siapa diktator?” 
“Diktator itu kamu!!”
“What? Liana?”
Oh Tuhan! Apa yang aku dah buat ni? Apa yang aku dah sebut? Sungguh, aku tak berani nak tengok muka Encik Zariel dah. Kecut!
#Za'baSeri – Bikash Nur Idris
Suami Selepas Deadline
“Youlah. Jadi suami I lepas I letak deadline. Kalau you tak balik dalam sekian masa, I takkan kahwin. Kalau tak sebab Opah Chik, mungkin taklah...”
“Oh! Bila deadline you tu?”
“Sehari sebelum I jumpa you balik lepas dekat 10 tahun. Bayangkan terkejutnya I masa tu.”
“Tu pasal sambut I dengan pensel tajam?”
#KarlWafa – Shazie Kamaruzaman
Suami Terlebih Rela
“Sayang! How could you do that to me? Adeh, lemas abang!”
“Abang okey tak ni? Nak Wafa buat CPR tak?”
“Nak! Nak! Cepatlah bagi CPR. Abang tunggu ni.”
Wafa rasa nak cubit saja bibir Karl yang memuncung. Eee, bukan main lagi ya. Asal sebut CPR saja, suka bukan main!
#AbangLongDian – Rehal Nuharis
Isteri Untuk Abang Long

 
 
Bersama-sama kita membaca memperkayakan minda ... siapa cepat, dia dapat !
Untuk pertanyaan / maklumat lanjut, sila hubungi Pn. Asrina / Pn. Suriani di talian 03-22887603 / 7204.
 
Sekian, terima kasih.
 
Pusat Sumber Maklumat
Jabatan Penyiaran Malaysia

Cetak Emel

offcanvas